کلیدواژه: ارزش بلندمدت مشتری (CLV) ؛ بازاریابی ارتباطی (RM) ؛ بخش بندی مشتری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ مدیریت سودآوری مشتریان
نویسندگان: آذر، عادل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ صفری کهره، محمد
ناشر: پژوهش های مدیریت در ایران
به همان میزان که پارادیم بازاریابی تکامل پیدا می کند، توجه به روابط بلندمدت با مشتری نیز اهمیت می یابد. امروزه غالب شرکت ها و مؤسسات در سطح جهان، اعم از تولیدی و خدماتی به طور فزاینده ای درآمدهای خود را از راه ایجاد و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان خود کسب می کنند. حرکت به سمت بازاریابی مشتری- محور هم... ادامه
سال:1393
لینک به محتوا با زبان هدف